uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

onsdag 11 april 2012

tillfrisknad och glad!

Krafterna börjar komma tillbaka och jag masade mig till en föreläsning idag. Om kristendomens utveckling mellan år 400 till 1400-talet. Det hände en del på tusen år, lite olika i öst och väst.
Jag njuter av att vara på benen igen och att få sitta i skolbänken. Trors sjukdom hade jag faktiskt hunnit med att läsa inför dagens föreläsning, så jag hängde med ganska bra.

Något helt annat som gör mig lycklig är att mina avenbokplantor som ska bli en fin häck har kommit. Nu har jag och dottern ställt ut dem med rätt avstånd och det kommer att bli så vackert!

Tack för detta fantastiska liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar