uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

torsdag 10 oktober 2013

Teater

En mycket rolig aktivitet som jag har börjat med den här terminen är att gå med i samma teatergrupp som min son har varit med i några år.
Vi pratar, improviserar, leker teaterlekar och läser manus tillsammans. Man blir så glad av att vara med! Just nu har vi bestämt vilken pjäs som vi ska spela, och väntar nu spänt på hur rollfördelningen blir!
Om jag ska knyta det till mitt framtida yrke, så tror jag att jag kan ha stor nytta av några av övningarna som vi gör här, när det gäller arbete med konfirmander och undervisning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar