uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

söndag 21 september 2014

Pilgrimsvandring

Mellan Uppsala domkyrka och gamla Uppsala kyrka kan man pilgrimsvandra på st eriksleden och det gjorde jag tillsammans med några andra prästkandidater för Uppsala stift och vår stiftsadjunkt häromdagen. Vi pratade om våra respektive kall, vad vi längtar efter och vi gick även i tystnad. Vi funderade över vad vi tror kommer att bli svårast i vårt framtida yrke och vi sjöng tillsammans och vi bad förstås. Det var en fin och givande dag. 
St Eriks källa är nu tillbommad och det syns på en av bilderna nedan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar