uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

torsdag 30 oktober 2014

Kupolen

Förra veckan var jag på köpcentret Kupolen i Borlänge för att samla empiri till min c-uppsats om vilka målsättningar och emottaganden som prästers och diakoners närvaro på Kupolen är. det blev fem intervjuer med de som direkt är involverade i projektet och 26 kortare intervjuer med personal och besökare på köpcentret. Inne finns en "kyrkbänk" där en präst eller diakon sitter fyra timmar i veckan, och sex timmar i veckan så finns de tillgängliga för samtal när de minglar runt bland butiker och besökare. För mig var det spännande och intensiva dagar. Och nu börjar själva analysen av dessa resultat. Det ska bli intressant!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar