uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

torsdag 12 juli 2012

Hemmamamma

Just nu är jag hemma med två av mina barn. En tioåring som tycker om att läsa böcker, spela wordfeud och att spela fotboll, och en tjej (snart två år) som gillar sina nappar, att titta på teletubbies och att cykla. Det är inte helt lätt att göra något som alla tre tycker är roligt.
Än så länge håller vi oss hemmavid. De mest spännande utflykterna som vi gjort är till biblioteket och till affären.
Tvååringen kräver sin kvinna. Hittills har hon bara haft en sinnesstämning; superglad, men nu börjar en ny typ av humör visa sig ; ilskan! Ja, det är inte oväntat, men man ska hantera det praktiskt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar