uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

måndag 14 april 2014

roligt bankmöte

Idag hade jag ett inbokat möte med den person som hjälper mig med min ekonomi. Vi har träffats en gång förut och för några veckor sedan ringde han för att boka ett till möte.
Själva det ekonomiska ärendet tog ca 15 sekunder att avhandla, men så hade han så många frågor om teologi och om hur det är att plugga till präst för svenska kyrkan, så jag blev kvar i en timme för att reda ut och besvara alla nyfikna och intresserade frågor.
Det var riktigt roligt och ganska oväntat med ett samtal om kristen dogmatik i den miljön. Sådant hoppas jag få uppleva ofta i framtiden, i olika möten med människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar