uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

tisdag 20 maj 2014

Max åtta Ipren om dagen...

... sade tandläkaren efter operationen. Jag som just var så lättad över att jag hade överlevt,  insåg till min förskräckelse att eländet inte var över ännu.
I nästan två månader har jag fått vänta på att min spruckna tand ska tas bort, och min anspänning har varit stor (jag har tandläkarskräck). Mitt knep för att klara av själva operationen var att be. Jag bad tackböner oavbrutet under en timme. "tack för att det finns tandläkare, tack för att de får en så bra utbildning, tack för att jag har så många friska tänder, tack för att jag har vänner som ber för mig just nu, tack för..." 
....och det gick ju bra till slut, fast jag är lite blek och matt nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar