uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

måndag 25 augusti 2014

Favoriter, tacksam

Idag fick jag ägna mig åt det som ger mig mest energi och glädje i livet!
Nämligen att gå i högmässor, att jobba i trädgården och att vara med familjen. När jag går i min trädgård och planerar och planerar, så uppfylls jag av känslan att detta är den vackraste plasten i världen. Samtidigt råkar jag ha fått de vackraste barnen i världen också! (i allafall i min lilla värld...).
Och så har jag förmånen att kunna gå i kyrkan, på gudtjänst och be om förlåtelse för min synd och få reda, och dessutom få välsignelse, få sjunga lovsång till guds ära och mycket mer!
Oj, vad jag är privilegierad och tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar