uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

fredag 7 februari 2014

oro

Hm,
det är inte så lätt det här med att blogga. Ibland har jag så mycket att göra och tänka på, så att jag är helt slut när jag väl kommer på att ska skriva något. Eller så har det inte hänt någonting och jag känner att jag inte har en enda tanke som är värd att dela med någon annan.

Just nu försöker jag att sakta ner på studietakten något, för att hinna med att återhämta mig också. Det gör förstås att jag ligger efter med studierna och att  restuppgifterna samlas på hög. Det är ju lite dubbelt, eftersom de där uppgifterna måste göras någon gång i framtiden och det går åt lite energi för att oroa mig över det. När ska jag hinna? Kommer jag att klara av mina studier inom utsatt tid?
Det är inte lätt att vila! Hur får man egentligen energi?

Bloggen får nog vila ett tag också. Vi ses så småningom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar