uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

onsdag 12 mars 2014

Folk och rövare i Kamomilla stad

En gång i veckan spelar min son och jag i en teatergrupp och nu börjar vi närma oss en färdig pjäs. Det är himla roligt att spela teater i en grupp med blandade åldrar. Några går i mellanstadiet, andra på högstadiet, några pluggar, andra jobbar och någon är pensionär. Och vi har alla kul!
Pjäsen som vi sätter upp den här gången heter Folk och rövare i Kamomilla stad, och vi kommer att ge en föreställning. Om du bor i Uppsala och har lust att titta på,så är du välkommen till teater Blanca kl 18 söndag den 30 mars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar