uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

onsdag 30 maj 2012

Festlig dag på jobbet

Här sitter jag och pustar ut, medan min man springer blodomloppet (12000 deltagare!), ett barn tittar på fotboll, ett annat skriver inbjudningskort till sitt födelsedagskalas och ett tredje sjunger "ajaj, buff, buff" inne i sin spjälsäng. Diskmasinen skvalpar i bakgrunden och tvättmaskinen mullrar från källaren.

På jobbet var det en festdag, då många studenter presenterade sina respektive examensarbeten och det var många åhörare som kommit för att lyssna på dem och för att mingla med varandra på lunchen. "Min" student höll en mycket professionell presentation och det blev en bra dikussion efteråt. Jag hoppas att alla tyckte att det blev en lyckad dag för dem.

(Nu blev det 2-1 reducering för Island....)... och jag är alldeles för trött för att plugga...
liberalfeminism, radikalfeminism, teism, ontologi, utilitarism, pliktetik, sanning, naturalism, djupekologi, dygdetik, Kants imperativ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar