uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

onsdag 12 juni 2013

Skolavslutning mm

Vid sidan om praktiken som är full med olika moment och göromål som jag är med på för första gången, så pågår ett privat liv också.
De senaste fyra dagarna har vi hunnit med att ha ett övernattningskalas för 10 stycken 10 åriga tjejer, ordna en avslutnings-pic nic för en klass och vara med på en skolavslutning.
Avslutningen var i morse och jag var tårögd när jag lyssnade på elevernas avskedstal till sin skola och dess personal.

När det är så här mycket som händer, så måste man åtminstone försöka praktisera att vila  i nuet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar