uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

tisdag 4 december 2012

Andlig biografi

Idag var det min tur att berätta min biografi och särskilt den andliga dimensionen, i min mentorsgrupp. Jag hade grubblat en del på hur mitt andliga liv har yttrat sig under årens lopp. Det var inte helt lätt att urskilja vad som är andligt och vad som inte är det. Och det är väl inte meningsfullt att dra skarpa gränser utan allt går ihop, yttre förutsättningar, mentala processer och fysiska hälsa eller andra bitar som gör en hel människa och påverkar hennes utveckling och hennes val.
Även om vissa viktiga händelser inte kom med i min berättelse, så blev nog helheten bra iallafall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar