uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

torsdag 12 december 2013

tillbaka i vardagen

Det var en mycket välbehövlig retreat för min del. Jag sov, mediterade, gick i mässa, bad och åt. Allt i tystnad. Jag hade dock behövt några dagar till för att riktigt komma in i mig själv och upprätthålla kontakten med Gud.

Direkt när jag kom hem var det mycket som hände igen; luciatåg, kalas, hemma med sjukt barn, plugga grekiska och att sätta igång med grupparbeten där en handlar om Svenska kyrkans medlemmar och en annan om den Apostoliska trosbekännelsen och dess plats i Svenska kyrkans bekännelse, i historien, i det andliga livet och i psalmboken, mm.
Det är bara att jobba på, på alla fronter och försöka hålla förkylningsvirusarna i schack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar