uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

tisdag 22 november 2011

schema

Hittade schemat från förra årets A-kurs i religionsvetenskap. Det är mycket mer föreläsningstid än jag trodde, och så ska man hinna läsa ca 70 sidor per dag. Utöver det måste jag jobba lite för att få in pengar, och så förstås lämna på dagis och se till att de stora barnen håller ordning på läxor och kvällsaktiviteter. Och så var det kyrkoråd och kyrkvärd också.
Min man får nog ta en hel del (som vanligt). Men visst skulle vi behöva en tredje vuxen som kan rycka in ibland. Vår fina barnvakt är en pärla, men hon kostar ju en del...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar