uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

måndag 11 juni 2012

sista jobbdagen före semestern

Idag är det sista dagen på jobbet före semestern. I augusti kommer jag tillbaka för att packa ihop och avsluta mina 14,5 år på det här stället.
Det är många kurser, studenter och kollegor som har passerat revy genom åren. ...och många olika sorters känslor också. Just nu är jag sorgsen, lättad och bitter av olika anledningar över att lämna detta bakom mig.
Men nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv på riktig. Och jag är helt beroende av min familj för att klara det ekonomiskt och mentalt. Det är läskigt, utmanande och alldeles, alldeles .... underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar