uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

onsdag 20 juni 2012

VG

Jag fick just reda  på att det gick bra på sista deltentan också.  Så då blir betyget VG på hela terminens kurs! ( Så bra betyg har jag inte haft sedan högstadiet.)
Det känns lite overkligt, hur gick det till? Jag pluggade heltid, jobbade en dag i veckan och skötte hälften av uppgifterna i hushållet, hade roligt med mina barn och var hemma med den yngsta när hon hade vattkoppor.
Förutsättningarna var inte ideala för pluggande och mina förväntningar på mig själv var inte så höga. Men kanske är det just då det går bra?
Nu får vi se hur det går i fortsättningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar