uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

fredag 31 maj 2013

Sista tentan denna termin!

Så var terminen slut!
Idag skrev vi en tenta som var tänkt att hålla på i sju  timmar, men för de flesta räckte inte tiden till, så de satt två timmar extra.
Det var iallafall en rolig uppgift som vi fick. Vi skulle skriva ett föredrag som skulle handla om olika gudsbilder som finns i gamla  testamentet och ge två exempel från vardera 1 mosebok, Jesaja och psaltaren. Varje exempel skulle komma från ca 10 verser ur respektive bok.
Jag valde Gud som nöjd, ledsen, rasande, trygg och mäktig. Men jag vet inte om det var rätt svar, kanske misstolkande jag uppgiften...
Vi får se helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar