uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

söndag 12 maj 2013

gudtjänstkurs på Undersvik

Så var det nu dagen före resan till Undersvik, en av Uppsala stifts stiftsgårdar, där årets prästkandidater ska gå en tredagsrskurs om gudtjänsten, dess historia och innehåll, med tillhörande övningar. Det ska bli spännande och jag hoppas att vi får lite information inför antagningskonferensen i september också, så man mentalt kan förbereda sig på den.
Kanske blir det några dagars uppehåll i bloggandet medan jag är på kurs; jag har en känsla av att det kommer att bli mycket intensivt, schemat ser iallafall späckat ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar