uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

onsdag 8 augusti 2012

härlig själavård!

Så har jag haft terminens första själavårdssamtal. Jag trodde inte att jag skulle ha så mycket att prata om efter en lat sommar, men oj, vad mycket det fanns att diskutera!
Vi pratade om arvssynd, offer, högkyrkligheter, Paulus brev och olika sorters predikostilar, hur man kan/bör läsa bibeln, antagningskonferensen och så lite semesterminnen förstås. Tiden gick fort och jag känner mig verkligen styrkt efter detta samtal. Det var riktigt bra.
Annars har jag fått ett preliminärt schema för hösten och det ser bra ut. De morgnar som jag börjar kl 8.15 blir det lite stressigt eftersom yngsta dotterns dagmamman börjar kl 8.00. Men det är bara två kilometer mellan dagmamman och Johannelund, så det borde gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar