uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

tisdag 21 augusti 2012

Välkomstgudstjänst

Oj, vilket härligt sätt att bli välkomnad på! Det var som skolavslutning på lågstadiet, fast vi blev istället välkomnade av lärare och rektor i gudstjänstform. Några av mina favoritpalmer var med och predikan var så bra, och jag bara njöt och lät mig bli uppfylld av Guds ord.
För mig var det också första gången på mycket längre som jag var på gudstjänst utan att samtidigt ha ansvar som kyrkvärd och/eller för mina barn. Det gjorde stor skillnad och jag kunde verkligen lyssna och ta till mig det som sades på ett lite djupare plan än annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar