uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

torsdag 23 augusti 2012

Prima liv!

Så har vi haft tre dagars introduktion till studier och andligt liv på Johannelund.  Jag har nog aldrig känt mig så välkommen till något ställe tidigare, iallafall inte i Sverige. Det är nära till skratt och till och samtidigt en öppenhet inför svåra och djupa frågor.
Idag har vi fått göra gruppövningar, och reflektera över hur vi fungerar när vi jobbar i grupp. Det är en bra början på fem års studier tillsammans!
Jag är så tacksam över att få ägna min tid och kraft åt detta!

Och på kvällen fick tvååringen och jag några timmar för oss själva. Vi studsade studsmatta, läste böcker och tittade på Fem myror är fler än fyra elefanter. Vi hade en riktig myskväll tillsammans! Livet är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar