uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

onsdag 21 november 2012

Tal

Idag skulle vi hålla ett tal i fem minuter. Jag var orolig för att jag inte skulle kunna hålla tiden, men fest gick bra. Jag fick feedback och en kommentar gjorde mig extra glad. En kursare sa att jag har en själavårdande utstrålning. Jag vet inte exakt vad det betyder, men jag tolkar det som något positivt.

Nu är jag på väg till två olika utvecklingsamtal, först för 11-åringen och sedan för tvååringen.
Ja, föräldraplikten ska också skötas. Men det är förstås roligt att höra hur bra mina barn sköter sig av någon som arbetar med dem varje dag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar