uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

torsdag 27 september 2012

Lite gnäll också

Nu har jag lovsjungit Jlund för många olika bra saker, men nu vill jag få gnälla lite också.
Arbetsmiljön är inte bra. Det går inte att plugga i biblioteket eftersom luften är så dålig. Man tappat koncentrationen efter en kvart även om man är utvilad och intresserad av vad man läser.
Rastmiljön är inte heller bra. Studentfiket, Kafernaum, får en fruktansvärd ljudnivå även om vi bara är studenter vid två olika bord som sitter och pratar. Det blir ingen vila för den stackars hjärnan som ständigt tar in ny information.
Det är lite synd att inte kunna plugga på ett bra sätt på sin högskola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar