uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

onsdag 6 februari 2013

Bomullsåtervinning!!!

Längre har jag gått och varit lite ledsen över att det inte går att återvinna gamla kläder på kommunernas återvinningsstationer. Alltså kläder och annat som är lite trasigt och fläckigt och som inte går att lämna in till Myrorna eller liknande.
Men idag upptäckte jag jeansaffär på Gränby centrum som tar emot gamla kläder, mal ner dem och skickar vidare till återvinning. Till råga på allt för man ett presentkort till att handla nya kläder för i deras butik.
Detta gjorde min dag till en lite lyckligare dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar