uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

onsdag 6 februari 2013

liten tjej på Jlund

I dag var vi två snoriga tjejer från familjen som gick till Johannelund för att ha lektion i röst och gestaltning. Lilla Jojo, tvååringen, fick följa med och lyssna när vi, präststudenter, övade våra stämband och läste prefationer och evangelium på olika sätt. Det gick bra enligt övriga inblandade, och vi två var också nöjda, men ganska trötta efter förmiddagens lektioner.
Jojo passar bra in på Jlund eftersom hon är social och där hälsar alla tillbaka när hon ropar "hej, hej, jag Jojo!". Efter att hon hade hälsat på en av de manliga lärarna och pratat lite med honom, så kommenterade hon till mig: "fin gubbe.". Det tyckte jag var mycket sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar