uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

måndag 11 februari 2013

En vanlig dag

Dagen började med En förmiddags föreläsning om Människosyn:, psykodynamisk, humanistisk, kognitiv, kristen.
På lunchrasten kom det sig att jag berättade om mina tre förlossningar.
Sedan läste jag om logoterapi som vill komma år människors vilja till att uppleva mening i livet.
Så förberedde jag andakten som jag ska hålla i på måndag.
På kvällen cyklade jag i snömos till Uppsala stiftsgrupps möte och fikade och pratade. Och så kämpade jag mig hemåt i snön.
Väl hemma, så väntade den 9-årliga dottern på att bli avlusad. Det tog en timme och nu är vi ganska trötta!
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar