uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

lördag 21 januari 2012

hyllor

Idag var hela familjen, inklusive svärmor, på Ikea för att titta på lämpliga hyllor till alla mina framtida böcker och pärmar. Jag ska få ett hörn i vardagsrummet där jag kan stå och plugga. Det är förstås härligt att vara med familjen, men jag längtar också till måndag med föreläsningar, inläsningar och diskussioner. Ungefär som min son som mest av allt önskar sig att man får gå i skolan på lördagar och söndagar också... Ja, det kommer kanske inte att hålla i sig för all framtid, men det är väl bara att njuta så länge den känslan varar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar