uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

måndag 30 januari 2012

Dagens uppmaning

Guds uppmaning: Lägg ner hela ditt hjärta i allt du gör!
Finner du verkligen glädje i det arbete du utför och i det liv du lever? Har du lagt ner hela ditt hjärta i det du gör? Är du medveten om att du gör det till Min ära? Då är det bra. Gör allt som måste göras, i glädje och kärlek. Låt det omfatta allting du gör, från det mest triviala till det mest livsviktiga. (Caddy 1990).

Ja, frågan bör ställas ibland. Är jag verkligen på rätt ställe och gör rätt saker? Och vad tycker jag om det?
För egen del är jag där just nu! Jag torkar bord, läser sagor, kramas och pratar om livsviktiga frågor med vänner och kollegor med hela mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar