uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

tisdag 7 februari 2012

förkylning och själavård

Idag var det min tur att vara hemma med två förkylda barn. Det blev inte mycket gjort förutom en liten tur till affären.
Och så fick jag möjlighet att åka till min själavårdare. Hon har en del av sin tjänst i Svenska kyrkan i Gränby centrum. På översta våningen i köpcentret finns Sv kyrkans café och rum för enskilt samtal, fåtöljer för att lyssna på musik i och ett rum för rörelse, mm. Det är mycket fint gjort och det passar så bra att kunna gå till kyrkan mitt i storhandeln, tycker jag. Att finna ett andrum i kommersen, mitt i det samhälle som många av oss tillbringar en del av vår vardag i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar