uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

söndag 19 februari 2012

kärlekens väg

Temat idag är kärlekens väg och episteltexten är en av de vackraste mest citerade ur bibeln, med innebörden; även om jag har allt och lever ett liv enligt Guds alla regler och råd, så är det ändå inget värt om jag inte har kärlek!
Vår fina präst predikade för sista gången hos oss innan hon åker iväg med sin familj för att jobba i Brasilien i tre år. Vi kommer verkligen att sakna henne och hoppas att vi kommer att hålla kontakt. Hon kommer iallafall att finnas med i våra böner.
Min lilla ett och etthalvt-åring var med i kyrkan spred både glädje och kärlek runt omkring sig. Livet blir aldrig långtråkigt en så'n lite Toka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar