uppdatering

På bloggen skriver jag i enkel dagboksform vad jag gör och tänker. Välkommen att dela min resa!
Just nu har bloggen en paus. Eventuella kommentarer skickas automatiskt vidare till min e-post.

lördag 26 januari 2013

Billstakyrkan i Sollefteå

Nu är vi här och vi har haft en kvällsgudstjänst, fikat, lekt och firat andakt med några av församlingsmedlemmarna i EFS, pingstkyrkan och missionskyrkan. Det blev en fin och rolig kväll.
På söndagen hade vi gudtjänst med församlingen,  och vi blev så varmt emottagna och vi i gruppen bidrog med våra respektive kvalitéer. Som mötesledare ramade jag in gudtjänsten genom att presentera oss och genom avslutande bön. Mina vänner läste söndagens text, predikade, accompangerade lovsången och höll vittnesbörd och bad för oss alla och för enskilda. Gud var tydligt närvarande och vi var alla tillfreds med våra respektive bidrag till helheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar